Remote Cloud Engineer

 

 

Ons bedrijf:

IT-Care is een IT-servicebedrijf dat zich onderscheidt als moderne Cloud Integrator met als missie de IT-zorgen van onze klanten over te nemen. Deze zorgeloze IT-diensten organiseren we voornamelijk via partnerships met Microsoft en Proximus.

De laatste jaren specialiseert IT-Care voornamelijk in cloudoplossing, waaronder Microsoft Office 365 (e-mail, SharePoint, Skype for Business, OneDrive, …) Als Proximus ICT Expert bieden we onze klanten ook Telco oplossingen aan zoals Call Connect, fixed internet, Explore e.d.

IT-Care helpt waar mogelijk in de digitale transformatie die elk bedrijf ondergaat of nog moet ondergaan. Microsoft Office 365 is een ideaal platform dat de eerste stap kan zijn om deze plannen te realiseren. IT-Care wordt door Microsoft beschouwd als een loyale partner die zich elke dag maximaal inzet. Onze loyaliteit, inzet en strategische visie werden beloond met de titels Microsoft KMO Partner of the Year 2016, Proximus Best Collaboration Partner 2016 en Proximus Cloud Growth Partner of the Year 2017.

Omschrijving:

We verhogen de bezetting van de helpdesk in ons kantoor te Poperinge, om een betere service te kunnen leveren aan onze klanten. Daarom zijn we op zoek naar een Remote cloud engineer die onze diensten mee komt ondersteunen. Deze functie heeft een boeiende en gevarieerde waaier aan taken:

  • Je staat in voor de opvolging van de IT-incidenten.
  • Je begrijpt de verwachtingen van de gebruikers en beantwoordt hun vragen.
  • Je verleent de gebruikers een concrete bijstand bij het gebruik van materiaal en programma’s waar mogelijk.
  • Je brengt de gebruiker correct en snel op de hoogte en daarna vul je alle relevante informatie aan in het opvolgingssysteem.
  • We zoeken een leergierige, vlotte collega die houdt van het uitpluizen en oplossen van technische vragen en die voldoening vindt in het leveren van kwaliteitsservice. Samengevat ben je hét visitekaartje van het bedrijf en sta je in voor een optimale klantervaring.
  • Je werkt voortdurend met telefoon en beeldscherm.

Profiel:

  • IT-diploma is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je hebt reeds enkele jaren relevante ervaring.
  • Je hebt een ruime technische interesse.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans en het Nederlands.
  • Je hebt een passie voor communicatie.
  • Je bent stipt in je opvolging.
  • Je hebt al ervaring als IT helpdesk medewerker (IT support).
  • Je neemt initiatieven en bent klantgericht.
  • Je bent methodisch, geordend en precies.

Aanbod:

In ruil voor je IT-kennis en inzet, bieden we je een uitdagende en veelzijdige functie in een hightech omgeving aan. Het aantrekkelijke salaris wordt aangevuld met verschillende extralegale voordelen. We willen je volop de kans bieden om zelfstandig aan je projecten te werken en je talenten verder te ontplooien. Deze functie omvat een contract van onbepaalde duur. Herken je jezelf en heb je zin in een nieuwe uitdaging? Aarzel dan niet en neem snel contact op!

IT-Care gaat nog een 'trap' verder op vlak van het Nieuwe Werken!

"Hoe zou het zijn om tijdens de werkuren meer te bewegen en op die manier fitter te blijven?" vroegen de IT-Care collega's zich af. Daarom zijn een deel van onze bureaus vervangen door een nieuwe variant, waarbij het werkblad naar omhoog en naar omlaag kan met een simpele druk op de knop. Staand en zittend werken kan nu afgewisseld worden met fietsen, de perfecte manier om de hele dag in beweging te blijven. Acht uur per dag stilzitten is namelijk voor niemand gezond.

Onze Office 365

Probeer het hier gratis!

Probeer Office 365!